Monday, September 26, 2011

ਮੁਝ ਸੇ ਪਹਲੀ ਸੀ ਮਹੱਬਤ ਮੇਰੇ ਮਹਿਬੂਬ ਨਾ ਮਾਂਗ



ਮੁਝ  ਸੇ ਪਹਲੀ ਸੀ ਮਹੱਬਤ ਮੇਰੇ ਮਹਿਬੂਬ ਨਾ ਮਾਂਗ

ਮੈਂ ਨੇ ਸਮਝਾ ਥਾ ਕਿ ਤੂ  ਹੈ ਤੋ ਦਰਖ਼ਸ਼ਾਂ ਹੈ ਹਯਾਤ
ਤੇਰਾ ਗ਼ਮ ਹੈ ਤੋ ਗ਼ਮ-ਏ
 ਦਹਿਰ ਕਾ ਝਗੜਾ ਕਯਾ ਹੈ

ਤੇਰੀ ਸੂਰਤ ਸੇ ਹੈ ਆਲਮ ਮੇਂ ਬਹਾਰੋਂ ਕੋ  ਸਬਾਤ
ਤੇਰੀ ਆਂਖੋਂ ਕੇ ਸਿਵਾ
  ਦੁਨੀਯਾ ਮੇਂ ਰੱਖਾ  ਕਯਾ ਹੈ

ਤੂ  ਜੋ ਮਿਲ ਜਾਏ ਤੋ ਤਕ਼ਦੀਰ ਨਿਗੂੰ ਹੋ ਜਾਏ
ਯੂੰ ਨਾ ਥਾ
, ਮੈਂ ਨੇ ਫ਼ਕਤ ਚਾਹਾ ਥਾ ਯੂੰ ਹੋ ਜਾਏ

ਔਰ ਭੀ ਦੁੱਖ ਹੈਂ ਜ਼ਮਾਨੇ ਮੇਂ  ਮਹੱਬਤ ਕੇ  ਸਿਵਾ
ਰਾਹਤੇਂ ਔਰ ਭੀ ਹੈਂ , ਵਸਲ ਕੀ ਰਾਹਤ ਕੇ
  ਸਿਵਾ

ਅਨ ਗਿਨਤ ਸਦੀਯੋਂ ਕੇ ਤਾਰੀਕ ਬਹੀਮਾਨਾ ਤਿਲਿਸਮ
ਰੇਸ਼ਮ-ਓ-ਅਤਲਸ-ਓ-ਕੀਮਖ਼ਾਬ
  ਮੇਂ  ਬਨਵਾਏ ਹੂਏ

ਜਾ ਬਜਾ  ਬਿਕਤੇ ਹੂਏ ਕੂਚਾ-ਓ-ਬਾਜ਼ਾਰ ਮੇਂ  ਜਿਸਮ
ਖ਼ਾਕ
  ਮੇਂ ਲਿੱਬੜੇ  ਹੂਏ ਖ਼ੂਨ ਮੇਂ ਨਹਲਾਏ ਹੂਏ

ਜਿਸਮ ਨਿਕਲੇ ਹੂਏ ਅਮਰਾਜ਼ ਕੇ ਤੰਨੂਰੋਂ ਸੇ
ਪੀਪ ਬਹਤੀ ਹੂਈ ਗਲਤੇ ਹੂਏ ਨਾਸੂਰੋਂ ਸੇ

ਲੌਟ ਜਾਤੀ ਹੈ ਉਧਰ ਕੋ  ਭੀ ਨਜ਼ਰ , ਕਯਾ ਕੀਜੀਏ

ਅਬ ਭੀ ਦਿਲਕਸ਼ ਹੈ ਤੇਰਾ ਹੁਸਨ ਮਗਰ ਕਯਾ ਕੀਜੀਏ
ਔਰ ਭੀ ਦੁੱਖ ਹੈਂ ਜ਼ਮਾਨੇ
  ਮੇਂ ਮਹੱਬਤ ਕੇ  ਸਿਵਾ
ਰਾਹਤੇਂ ਔਰ ਭੀ ਹੈਂ ਵਸਲ ਕੀ ਰਾਹਤ ਕੇ
   ਸਿਵਾ
ਮੁਝ ਸੇ ਪਹਲੀ ਸੀ
  ਮਹੱਬਤ ਮੇਰੇ ਮਹਿਬੂਬ ਨਾ ਮਾਂਗ

ਦਰਖ਼ਸ਼ਾਂ
ਰੌਸ਼ਨ ; ਹਯਾਤ-ਜੀਵਨਦਹਿਰਦੁਨੀਆ ; ਸਬਾਤ - ਠਹਿਰਾਓ  
ਵਸਲਮਿਲਾਪ ; ਨਗੂੰ– ਸਫਲ , ਝੁਕਿਆ ਹੋਇਆ ; ਤਾਰੀਕਹਨੇਰੇ ; ਬਹੀਮਾਨਾ-ਬੇਦਰਦੀ  ;ਤਲਿਸਮ-ਜਾਦੂ  ; ਅਤਲਸ ਅਤੇ ਕੀਮਖਾਬਕੀਮਤੀ ਕੱਪੜੇ  ; ਜਾਬਜਾ  ਥਾਂ ਥਾਂ

No comments:

Post a Comment